Beoordeeld met ★★★★★  ▪  info@pavone-carcleaning.nl

Beoordeeld met ★★★★★  ▪   info@pavone-carcleaning.nl

FAQ – veelgestelde vragen

FAQ – veelgestelde vragen2025-06-24T08:50:47+00:00

Veelgestelde vragen

FAQ

FAQ

Heeft u vragen waar u geen antwoord op hebt kunnen vinden op deze website? 
Bekijk dan onderstaande veelgestelde vragen of neem contact op.
Porsche Boxster
Porsche Boxster
Krijg ik een vervangende auto mee?2025-06-24T19:48:16+00:00

Nee, helaas heb ik geen vervangende auto.

Waarom duurt een behandeling zo lang?2025-06-24T19:46:54+00:00

Bij veel poetsbedrijven is een auto inderdaad binnen één dag al klaar. Bij Pavone Car Cleaning kies ik er bewust voor om meer tijd te nemen voor de behandeling van uw auto en dat doe ik om de volgende redenen:
1. Een grondige en professionele behandeling kan simpelweg niet in een paar uur. Er wordt gewerkt met meerdere stappen en specialistische technieken. Alles voor een optimaal en duurzaam resultaat.
2. Het zeer uitgebreide reinigingsproces zorgt ervoor dat de lak echt schoon is en dat vormt de basis voor de volgende stappen (polijsten, ontvetten, beschermen). Als de lak niet volledig schoon is, dan zal dit een nadelig effect hebben op de duurzaamheid en het eindresultaat.
3. Kwaliteitscontrole en afwerking. Na het polijsten wordt de lak ontvet en wordt nogmaals geïnspecteerd. Soms moet de lak dan nog verder geperfectioneerd worden. Ook alle details zoals kunststof delen worden behandeld en meerdere malen gecontroleerd.
4. Droog- en uithardingstijden. Een wax of coating heeft tijd nodig om te drogen of uit te harden.

Kan ik mijn afspraak nog annuleren of verplaatsen?2025-06-24T09:10:11+00:00

Ja, het is mogelijk om een afspraak te annuleren of te verplaatsen, mits dit minimaal 72 vóór aanvang van de behandeling gebeurt. Bij annuleringen of wijzigingen binnen die termijn ben ik helaas genoodzaakt om (een deel van) de kosten in rekening te brengen, omdat ik tijd voor uw auto heb gereserveerd.

Ik begrijp natuurlijk dat er altijd onvoorziene situaties kunnen ontstaan, zoals ziekte of een ongeval. In dat geval kijken we samen naar een passende oplossing. Neem in zulke gevallen zo snel mogelijk contact met me op.

Werk je aan alle soorten auto’s?2025-06-24T08:41:04+00:00

Ik werk aan oldtimers, youngtimers en personenauto’s.
Om gezondheidsredenen kan ik grote voertuigen zoals vrachtauto’s, campers en grote bedrijfsauto’s helaas niet meer behandelen.

Krijg ik een factuur?2025-06-24T08:35:55+00:00

U ontvangt altijd een factuur met btw.

Werk je ook in het weekend of op feestdagen?2025-06-24T08:34:52+00:00

Ik begrijp heel goed dat veel voertuigeigenaren hun auto dagelijks nodig hebben om naar het werk te gaan en het is dan ook zeker mogelijk om een behandeling te laten uitvoeren in het weekend of op feestdagen.

Hoe kan ik betalen?2025-06-24T08:32:32+00:00

Betalen is mogelijk met behulp van een betaalverzoek, pin of overboeking. De betaling vindt altijd plaats voor of bij aflevering van de auto.
In overleg kan er bekeken worden of er andere betaalmethoden zijn.

Kan ik een behandeling cadeau geven?2025-06-24T08:30:43+00:00

Ja hoor, dat is geen enkel probleem. U kunt een cadeaubon geven waarmee de eigenaar zelf een afspraak kan maken voor een behandeling bij Pavone Car Cleaning, maar u kunt ook een afspraak inplannen (bijvoorbeeld rond de verjaardag van de ontvanger).

Wat kost een auto/ceramic coating?2025-06-24T08:29:09+00:00

Een coating is vele malen duurzamer dan een wax. Daarnaast is voor het aanbrengen van een coating veel meer voorbereiding nodig.
Een behandeling begint bij ca. 729,- incl. btw en kan (afhankelijk van het formaat van de auto, staat van de lak en de gewenste extra opties) oplopen tot een bedrag van ruim 1500,- incl. btw.
Wilt u een goede prijsindicatie? Dan informeer ik u graag over de tarieven op basis van uw wensen en voertuigtype.

Welk exterieur behandeling is geschikt voor mijn auto?2025-06-24T08:25:38+00:00

Deze vraag wordt regelmatig gesteld. Welk pakket het best past bij uw auto is afhankelijk van uw wensen en budget.
Stuur gerust een mail met daarin een foto van de auto en uw wensen en budget, dan ontvangt u zo spoedig mogelijk een advies voor een exterieur behandeling.

Is de werkplaats beveiligd?2025-06-24T08:23:01+00:00

Ja, de werkplaats is beveiligd met verschillende beveiligingssystemen. Om de effectiviteit van de beveiliging te waarboven, ga ik hier niet in op de details van de beveiliging.

Werk je ook op locatie?2025-06-24T08:36:35+00:00

Nee, helaas is het om gezondheidsreden niet mogelijk om nog op locatie te werken. Daarnaast heb ik in de werkplaats alle benodigde materialen en verlichting om de behandeling goed uit te kunnen voeren.

Hoelang ben ik mijn auto kwijt als deze behandeld wordt?2025-06-24T08:16:28+00:00

Dit is afhankelijk van het gekozen pakket en het formaat van de auto.
De behandelingsduur voor het exterieurpakket Zilver is gemiddeld 4 dagen.
Een minder uitgebreid pakket of kleine auto, zal iets minder lang duren. Maar een behandeling met coating kan wel 8 dagen duren en bij zeer grote auto’s langer.

Go to Top